Många tuffa beslut

Sista dagen på året och jag startade den med en vacker soluppgång här i båtvik. Kommer att lägga upp från min kamra sedan då jag åter är hemma i Halland igen.  Sånna vackra mornar har jag inte sett. Kanske för att jag aldrig lyckas ta mig upp för att fota då jag är ledig. Lyckas ju alltid annars sitta på en buss på väg till arbetet vid den tiden. Men i dag så! 

Innan snöstormen började komma tog vi en lång promenad med en super fin bordicollie vid namn Moss som släkten skötte om. Kan denna dagen bli bättre 😍 

I kväll/natt blir det käk hos mamma och sedan fest med mina vänner Erik och Adam och andra människor. Utgång så klart :D Det blir mitt första riktiga firande på länge då jag alltid haft mina djur att sköta och ta hand om. Santi å dom andra är tryggt hos Emanuel. 

Känns som ett bra slut på detta året, jag vill och förväntar mig att det ska bli bra resten av dagen med. 
2018 har jag fått ta många tuffa beslut. Men allt har löst sig och nu står jag i början av där jag vill vara. Jag bor själv och ska nu växa mig ännu starkare och stabilare. Jag är omringad av fina människor. För är det något jag lärt mig detta året är det att ta hand om mitt hjärta och gå när det inte känns bra. 

Gott slut och super bra nytt år till er alla ❤️🎆 

(null)

(null)
Från mobilen
Min dag i bilder | |
Upp