Sista arbetspasset

Jag har jobbat nu på campingen i 7 månader! Slitit och svettas som en galning och stressat så mkt vissa dagar att jag trott jag skulle stupa eller inte hinna med mitt jobb under högsäsongen. Men det viktigaste av allt, jag har trivts super bra! Det är ett fantastiskt gäng där borta och jag vill verkligen inte lämmna dem. Men då det är ett säsongsjobb och det inte behövs folk lika mycket tvingas jag byta. Jag vill att det ska släppa en fast tjänst. Jobbar gärna  50% där och 50% någon annanstans. Men vi får se vad som händer nästa år! Har jobb i januari på 55% Men jag måste få in mer så klart.... 

Jag har behövt vara på denna arbetsplatsen. Det har tagit fram den glada och energiska jag igen. Jag har skrattat och kännt mig uppskadad av mina kollegor. Jag känner mig grym på det jag gör! 
Då mitt självförtroende ibland sviker mig och jag känner för stor press som jag gjort med min utbildning. Mött negativa människor osv. Har detta varit en super bra tid för mig! Jag vill verkligen jobba kvar ett bra tag till då jag dels fått så många fina nya vänner genom detta jobbet. 

Så Januari kommer börja med att söka jobb och så kanske jag jobbar på campingen under sommaren igen. Inga dörrar stängs :)! 

(null)

(null)

(null)

Min dag i bilder | |
Upp