Take my hand and I will flay..

Hallo bloggen :)! 
Kände jag ville skriva ett inlägg om min nya lägenhet. För det är precis som det låter, jag har flyttat tillbaka till en lägenhet. Denna gången en tvåa, jag trivs verkligen jätte bra. Att få bo själv igen kunde inte bli bättre just nu. 

Att jag nu står är i livet känns inte mer en rätt. Det är här jag ska vara och nu kan jag bara blicka frammåt och hålla så mycket focus på mig själv det bara går. Det är ju det fina med livet, du har ingen aning vad som komma skall. Så mycket har förändras sedan jag satte min fot på campingen. På gott och ont och jag säger då det. Shit vad stark och modig jag är! Så stolt över mig själv! Jag kommer gå långt och hitta vägen och ta mig över alla hinder! 

Men slut på peppandet till mig själv, här kommer lite mobila bilder från min mysiga lägenhet ❤️ 

Ha de gött alla! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Min dag i bilder | |
Upp