Naturen ger mer en vad vi tror

Jag kommer förvisso från en liten stad med nära till natur och skog. Uppvuxen större delan av min barndom ute på landsbyggden nära havet. Så det säger sig själv att jag vill ha nära till naturen, skog och vatten. Nu bor jag igen i en lägenhet där jag trivs jätte bra. Har utforskat området lite och till min glädje fann jag en magisk plats bara 10 min i från där jag bor! Ska återvända förhoppningsvis på söndag å njuta av landskapet. 

Du går genom en skogsväg/ale som sedan tar dig ut till backiga hagar och ätran som forsar längst med den natursköna stigen. Den dagen då jag fann detta var all ångest som jag haft känningar av bortblåst! Kalla mig storstadstjej! Men naturen är nummer 1 för återhämtning å njutning 😍💪🏻

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


Min dag i bilder | |
Upp